maanantai 27. kesäkuuta 2016

3 viikon univelan syyt

Vitsit että on kiirettä pitänyt! Tänään on eka päivä varmaan kahteen viikkoon kun oon vaan kotona tekemättä mitään. Ihan jokaikinen päivä on ollut ohjelmaa heti töiden jälkeen ja oon käynyt kotona lähinnä vaan nukkumassa, jos sitäkään. Univelkaa varmaan neljältä viikolta ja nyt on kyllä semmonen väsymyskuorma että menen sänkyyn yhdeksältä. Mä oon tehnyt nyt kaks viikkoa putkeen töitä ilman yhtäkään vapaapäivää ja teen vielä tän viikon ilman vapaata eli lauantaina ois eka vapaa. Siinä kertyy sitten about 18 päivää putkeen töitä ilman yhtäkään vapaata. Oon ihan loppu!! Mutta lauantaiksi on onneksi kivoja suunnitelmia, josta laitan paljon kuvia ja muuta myöhemmin! Mitä mä olen tän parin viikon aikana sitten tehnyt?

Katsonut futista Irlantilaisten ja Englantilaisten kanssa irkkubaarissa...


Ollut työporukan kanssa ulkona syömässä ja tanssimassa... ja pirteänä seuraavana aamuna tietenkin töissä!



Käynyt Eetun kanssa leffassa ja illallisella...

Eikä ole pihvi vaan tonnikalaa joten ei syytä huoleen ;)

3 tähden illallinen työkavereiden kanssa. Ensin Jess, ranskalainen tyttö kokkasi ruokaa, sen jälkeen minä ja lopulta kaiken kruunasi saksalaisen Tobin illallinen. Tyyppihän on siis ammatiltaan kokki joten oli muuten aika hyvä 3 ruokalajin illallinen!


Oon istunut ostoskärryissä 2 kertaa... Mitä sitä turhaan rasittaa jalkoja kävelyllä

Viettänyt iltaa ensin omien työkavereiden kanssa ja sen jälkeen vahingossa törmännyt Eetuun ja sen kavereihin ja näin siinä kävi...

Iltahan päättyi siihen, että Tobi kompastui ja nilkka murtui kolmesta kohtaa.. Nyt se makaa sairaalassa ja odottaa leikkaukseen pääsyä. 


Ollaan hyviä kavereita kun pidetään sen masu täynnä!


Huhhuh. Lisäksi ollaan pidetty meksiko-ilta josta mulla ei ole yhtään valokuvaa! Ollaan oltu toisenkin kerran katsomassa futista, oon käynyt syömässä kavereiden kanssa ja mitä kaikkea. Tosiaan yhtäkään päivää en ole ollut kotona. Ehkä nyt pitää pikkuhiljaa lepäillä ja rauhottua kun kroppa huutaa hoosiannaa ja kokoajan väsyttää. Täällä Darwinissa on kyllä ihanaa ja ollaan tutustuttu ihan mahtaviin tyyppeihin joita tulee kova ikävä. Työ on edelleen tosi raskasta, mutta nykyään mä nautin kuitenkin töissä olosta. Siellä olevista tyypeistä on tullut mun hyviä ystäviä ja meillä on joka päivä ihan mahtava fiilis ja työilmapiiri! Enpä nyt keksi mitään muuta kerrottavaa, aivot ei väsymyksen takia toimi :D Täällä siis kaikki paremmin kuin hyvin, mutta kova ikävä tuli Suomeen kun näki kavereiden juhannus-videoita ja -kuvia. Suomen kesä on kyllä paras laatuaan. Nauttikaa <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä ihmeessä kommenttia, palautetta, terveisiä tai mitä vaan :)