keskiviikko 18. toukokuuta 2016

21st birthday

Mä sain sunnuntaina illalla jonkun ruokamyrkytyksen ja olinkin tosi kipee koko yön ja maanantain. Olinkin jo ihan paniikissa että toivottavasti menee tiistaihin mennessä ohi sillä...


...täytin eilen tiistaina 21 vuotta! Päivä alkoi sillä, että Eetu toi mulle skumppaa, mansikoita, nutellaa ja croissantin sänkyyn :) Eetu oli ostanut itselleen kinkkucroissantin ja mulle voicroissantin. No tietysti se kinkkuversio päätyi mun lautaselle ja äkkiä tehtiin vaihto. Haukkasin mun vaihdettua croissanttia ja sieltäkin paljastui kinkkutäyte. Noh Eetu sai kaksi kinkkucroissanttia ja mä pärjäsin hyvin mansikoilla ja nutellalla :D 

Niinkuin kuvasta näkyy, sormi ehti käydä nutella purkissa ennen kuvan ottoa..... Paranin ruokamyrkytyksestä vielä maanantai-iltana eli tiistaina olin ihan terve :) 


Kunnon aamupalan jälkeen lähdin hierontaan jonka siis sain Eetulta lahjaksi. Tuli niin tarpeeseen tiskauspäivien jälkeen! En edes tiennyt että kämmenen ja sormien lihakset voi olla noin jumissa. Pienenkokoinen aasialaisnainen hyppäs oikeen mun päälle istumaan ja tuli semmonen kokovartalohieronta varpaista päänahkaan ja kasvoihin. Voimaa oli kun pienessä kylässä! 

Hieronnan jälkeen lähdettiin lounaalle ja kahveille waterfronttiin.

Illalla työkaveri tuli käymään lasillisella meidän luona ja sen jälkeen hän heitti meidät uudestaan waterfronttiin illalliselle. (Illallisravintola oli mulle yllätys) Eetu vei mut Chow nimiseen aasialaiseen ruokapaikkaan. Aika riski veto viedä mut paikkaan, jossa ei tarjota ollenkaan jälkiruokia !!??  Päästiin paikalle vasta lähemmäs klo 22.


Ruoka oli hyvää ja täyttävää. Paikan drinkkilista oli todella mielenkiintoinen ja olisin halunnut maistaa jotain, mutta paikka menikin jo kiinni joten suunnattiin kotiin nukkumaan.

Kotoa tuli myös lahjoja (taisiis kuvat lahjoista). Äidiltä muumitauluja, veljeltä muumimuki ja isäpuolelta ja velipuolilta muumimuki. Ai mitenniin muumifriikki !?



1 kommentti:

  1. Ihania lahjoja! En ookkaan muistanu käydä lukemassa näitä tekstejä, nyt tuli luettua het monta :)

    VastaaPoista

Jätä ihmeessä kommenttia, palautetta, terveisiä tai mitä vaan :)